vrijdag 25 juli 2008

Phoneworldonline.com

Vorige week hebben diverse mensen een bestelling gedaan bij Phoneworldonline.com.

Deze zouden Iphones 3G aanbieden voor de kleine prijsjes van 325 voor de 8GB en 425 voor de 16GB (zwart en wit).

Iedereen die voor 16 Juli middernacht besteld zou hebben zou deze week gegarandeerd voorzien zijn van een gloednieuwe Iphone.

Inmiddels zitten verschillende mensen te wachten op hun bestelling. Sommige mensen hebben wel honderden euro's voorschot betaald.

Deze week was de track and trace van de levering bij te houden en zo kon worden geconstateerd dat er toch echt een bestelling onderweg was.

Enkele dagen had deze bestelling oponthouding bij de Douane. Gisteren (24 Juli) was deze vrijgegeven.

Het eerste bericht dat gisteren vrijgegeven werd was dat de bestelling verkeerd geleverd was. Naar een verkeerd adres. De heren van www.Phoneworldonline.com zouden de telefoons ophalen en de eersten zouden waarschijnlijk al hun telefoon(s) kunnen ophalen.

Vandaag hebben diverse klanten van Phoneworldonline een trip gepland naar België om hun Iphone(s) op te halen.

Het bericht vandaag is: De heren schijnen opgelicht te zijn met nep telefoons uit China. Dit is slechts een speculatie. Het wachten is op meer nieuws.

Dit blog is geopend vanwege de fora waar we steeds een slotje op krijgen. Hier kan dus oneindig gediscussiëerd worden over dit onderwerp.

75 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb afgelopen nacht nog een mail gehad van Patrick dat er inderdaad een leveringsprobleem was met de iphones. Via het forum van iphoneclub gaat het verhaal in de ronde dat de heren zijn opgelicht door mensen uit China. Doch een officieel bericht hiervan is nog niet vrijgegeven.

Anoniem zei

Ik heb niks meer vernomen van Patrick na mijn laatste 2 mailtjes. Zullen het wel druk hebben. Erg sneu als nu blijkt dat ze opgelicht zijn!

Anoniem zei

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik uiteindelijk mijn iPhone bij hun kan ophalen :)

Anoniem zei

De Douane controleerd op echtheid en zal echt niet de telefoons vrijgegeven als deze nep zouden zijn.

Ik denk dat ze het anders wel zouden aangeven bij Patrick zelf. Of de hele bestelling niet zouden gaan accepteren.

Het kan natuurlijk zijn dat iemand dit verhaal gewoon in de wereld heeft gebracht en dat er niets van waar is. Gewoon een speculatie.

Als je naar de site www.oromono.be gaat kun je alle gegevens en informatie zien van de ondernemers van oromono. Als het scam zou zijn lijkt het me heel sterk dat ze hun eigen informatie + website gebruiken als weergave naam.

Ik hoop nog steeds dat het goed komt.

Anoniem zei

Ik heb do 24/07/2008 23:09 (dus gisterenavond) de volgende reactie via mail ontvangen: Vanaf volgnde week dinsdag
Gaan wij de mensen contacteren van eerst besteld is eerst geleverd. Ik hoop dat er toch nog duidelijke info komt over de leveringen.

Anoniem zei

Marconier

Kun je de link even publiceren van iphoneclub? (Over China) ik kan het nergens vinden.

Bij voorbaat dank

Anoniem zei

@kimmsize

Er is geen link daarover, het verhaal ging via PM's langs een aantal forumleden waaronder ik.

En als ik het goed begrijp snower moeten we dus nog een paar dagen wachten....Maakt mij niet uit, als ik hem maar krijg

etienne zei

Dat steeds maar uitstellen wekt geen vertrouwen. Duidelijkheid is de oplossing. Bijv fotoke plaatsen zoals eerst was aangekondigd door Patrick.

Anoniem zei

Het lijkt mij ook sterk dat Iphoneworldonline is opgelicht met namaaktelefoons.

Als een zending bij de douane komt checken ze die onder andere op namaak. Als de goederen nagemaakt zijn volgt er een proces verbaal, de goederen worden in beslag genomen en er volgt een boete of de zaak komt voor de rechter.

Wanneer het originele goederen, niet nagemaakt dus, betreft dan bepaalt de douane de douanewaarde om daarover de EU belasting te kunnen heffen. Als deze voldaan is worden de goederen vrij gegeven aan de ontvanger.

Ik wacht dan ook nog even rustig af en hoop morgen of volgende week mijn Iphone 3G op te kunnen halen.

Anoniem zei

Laten wij het in ieder geval proberen om dit positief te blijven benaderen. Als we nu alleen maar negatief gaan reageren zal dat niet echt helpen denk ik.

Ik heb in ieder geval mijn beschermhoesje en antikraslaagjes al besteld....

etienne zei

Kan iemand Patrick deze blog meedelen. Kan hij iets meer info geven. Hier gaat geen slot op.

Anoniem zei

Waarom neemt Patrick zijn telefoon niet op?

Als er vertraging is zou hij zijn klanten juist telefonisch te woord moeten staan.

Nu werkt hij juist argwaan.

Hopelijk komt er vandaag nog meer nieuws.

Ik zal het blog-bericht even aanpassen op de speculaties over china

Unknown zei

Ik begrijp wel niet dat er weer tot dinsdag moet gewacht worden, wat kan er nu nog zo moeilijk gaan dat ze nog 4 dagen nodig hebben om wat te doen?
BTW, goed initiatief om hier eindelijk eens een lock-vrije topic te hebben :), eindelijk! Al dat gezeur op iphoneclub ed.

Anoniem zei

Het enige wat ik mij afvraag is waarom ze hun site niet gebruiken voor deftige statusinfo over de leveringen. Ik wil gerust maanden wachten op mijn telefoon maar niet op deze manier. Iedereen wordt in het onwetende gelaten waardaar er inderdaad onrustigheid ontstaat. Ik hoop inderdaad ook vandaag nog op een officiele eerlijke reactie van de verkopers...

Unknown zei

Was er geen sprake van een webmaster van phoneworldonline?
Mss dat deze niet steeds altijd beschikbaar is? Maar inderdaad meer info kan handig/geruststellend zijn...
Maar laten we vooral niet beginnen doemdenken zoals op iphoneclub, want dat helpt niemand iets vooruit (zie ook maar de reactie van oromono op iphoneclub...)

Anoniem zei

ik heb via de officiele mail van iphoneworldonline de link van deze blog naar hun toe gestuurd. Met het verzoek of ze nader uitleg willen geven over de status van de bestellingen.

Anoniem zei

Bericht van Pieter: Ik begrijp wel niet dat er weer tot dinsdag moet gewacht worden, wat kan er nu nog zo moeilijk gaan dat ze nog 4 dagen nodig hebben om wat te doen?

Hey Pieter

Ik snap wat je bedoelt maar als je er rekening mee houdt dat je bijna elke dag heen kunt gaan valt het extra tegen.

Nu houden we elke dag diverse fora in de gaten en contact met Patrick over de status van de levering.

Elke dag krijgen we te horen dat we ze "morgen" op kunnen halen.

Dit werkt natuurlijk niet.

Als het nog een week duurt duurt het nog een week. Maar dan is het wel duidelijk. Dan kun je er rekening mee houden.

Anoniem zei

Btw.. Ik heb je verkeerd begrepen Pieter.

Excuses daarvoor.

Ik begrijp inderdaad niet waarom het nu nog zo lang kan duren.

Enigzins zou ik kunnen begrijpen dat ze voor iedereen de bestelling moeten ordenen. Sommigen hebben wel 10 Iphones besteld of meer.

Toch zouden dan de eersten vandaag of morgen al hun bestelling op kunnen halen, mijns inziens dan.

Volgens mij was er maar sprake van zo'n 50 toestellen. Ik weet de exacte lading niet natuurlijk.

Ik snap het oponthoud totaal niet. Vanaf Gistermiddag hebben ze de telefoons in handen. Kan niet anders.

Anoniem zei

Heb geduld mensen......

Anoniem zei

We wachten geduldig op meer nieuws.. (meer kunnen we ook niet doen)

Unknown zei

Geen probleem Kimmsize.

Laten we nu hier gewoon een centraal informatiepunt van maken zodat we geen 10 andere fora meer moeten checken op nieuwe info.

En laten we hopen dat Patrick en zijn partners deze blog als hetzelfde beschouwen... Een berichtje nalaten duurt immers niet lang hé.

Anoniem zei

Helemaal mee eens Pieter!

Ik hoop dat een ieder die meer informatie heeft het hier neer wilt zetten.

Wij proberen later nog even telefonisch contact te krijgen met Patrick.

Anoniem zei

Heel goei idee. Ik wacht vol spanning af.

Anoniem zei

beschermhoesje, antikrasplastic en dock zijn al besteld. Nu de iphone nog.....

Anoniem zei

Marconier zei: beschermhoesje, antikrasplastic en dock zijn al besteld. Nu de iphone nog.....

Hahahah :P

Je Iphone is ook al besteld toch? ;)

Met die accesoires gaat het toch extra kriebelen?

Ik kan ook niet wachten hoor. Ik koop een roze bescherm hoesje zodra ik de phone zelf heb.

Anoniem zei

Kheb een goeie site gevonden voor hoesjes, zien er wel mooi uit. En niet al te duur.
http://www.fabrixcases.com/store/index.html

Anoniem zei

Ik vind zelf deze wel erg cool.

http://www.iphoneclub.nl/7417/iphone-3g-speck-brengt-extreem-doordachte-pixelskin-case-uit/#more-7417

Via google afbeeldingen heb ik ook hele mooie cases gezien.

Ik wil het liefst wel een plastic hoesje

Anoniem zei

Ik ben goed op de hoogte Gebracht door PATRICK zelf er is geen reden tot paniek er is gewoon een kleine vertraging met de iphones van zodra ik er eentje van Patrick heb post ik een foto met factuur dat iedereen kan zien dan phoneworldonline legit is
ik verwacht elk ogenblik meer info over de status van de iphones ik hoop ook dat vanavond de eerste binnen komen vanaf deze binnen zijn word bewijs materiaal onmiddelijk op het net gezet

ER IS GEEN REDEN TOT PANIEK GWN EEN KLEINE VERTRAGING

Ik post meer details later als ik de toesteming heb van patrick

Anoniem zei

waarom staa iedereen zijn mobiel dan uit.... of krijg niemand een mailtje hier over?

Anoniem zei

Zou u niet ? Als u om de 5 voet gebelt word zelfs s'nachts Patrick heeft het op dit ogenblik erg druk
ik heb geregelt contact met hem en ben up to date met info zoals Patrick eerder ook poste heeft Dirk ook nog een baantje en kan hij ook niet constant antwoorden

Heb even geduld ... Ze komen

Unknown zei

@ Tom

En u bent ook een gewone koper of vriend van de mensen van phoneworldonline?
Ga je dan een iphone hebben van de eerste levering? Zoja, wanneer heb je dan juist betaald (voorschot of volledig bedrag)?
De antwoorden op deze vragen kan mss meer licht in de duisternis werpen.

Ik begrijp volledig dat de telefoon uitstaat, ik zou net hetzelfde doen moest ik om de minuut de vraag gesteld krijgen wanneer de iphones beschikbaar zijn. Aan de andere hand lokt hun manier van doen net deze telefoontjes uit, omdat niemand over informatie schijnt te bezitten en deze gewoon van de mensen van IPW willen achterhalen.

Daarom is het voor iedereen voordelig dat ze éénmaal meer info geven (concrete info dan wel te verstaan) en de telefoon zal vanzelf stoppen met rinkelen en zij kunnen hun werk verder doen.

Win-win situatie... of zoiets...

Anoniem zei

Ik ben ook gewoon koper en heb net zoals de meeste onder julie vol stress en spanning zitten afwachten ik weet niet juist meer wanneer ik gestort heb niet lang nadat de site online is gegaan Ik ken de mensen van OROMONO niet persoonlijk maar gelieve de mensen van oromono even de tijd te gunnen om alles te regelen Patrick heeft me daarjuist belooft dat hij me ging terugbellen zodra er nieuws is zo blijf ik geinformeert normaal had ik mijn iphone ook al dinsdag in mijn bezit maar door omstandigheden met de douane is dit ook uitgesteld ik zit ook aftewachten maar gedult is een schone zaak

Anoniem zei

Bedankt Tom voor het possitieve nieuws. Hopelijk blijven we hier op deze blog nu up to date met de status van de Iphones. Ik denk dat op deze manier veel problemen en overlast voor OROMONO vermeden kon worden. Als hier de juiste info opkomt dan kan iedereen zonder al die geruchten zijn bestelling afwachten. Ik heb 11 juli besteld en betaald, ik hoop op een goede afloop.

Anoniem zei

Nou mensen, zoals ik al zei..., gewoon rustig afwachten en dan komt alles vanzelf wel goed. Ik had en heb er het volste vertrouwen in dat alles goed komt :)

@Tom
bedankt voor de nuttige info

Anoniem zei

You're Welcome

Anoniem zei

Ik heb ook besteld en al betaald en ik hoor ook niets over de Iphone's

Maar uit de reactie van Tom begrijp ik dat er niks aan de hand is voor mensen die al betaald hebben

etienne zei

Waarom zetten ze geen verklaring en een foto online dan is iedereen rustig. Ik snap dat ni hoor.

Anoniem zei

Ik vind de reactie van Tom erg vaag.

Als je Iphones besteld hebt en betaald weet je echt wel exact wanneer je dat gedaan hebt.
Niet "Ja zo'n beetje rond dat de site net online was".

Ongeloofwaardig in dat opzicht.

Ik hou wel hoop hoor. Het wachten is op de allereerste die daadwerkelijk een iphone in handen krijgt.

We hebben op het forum al eerder gelezen over mensen die al eens eerder een aankoop hebben gedaan bij Patrick.

Ook dit is niet te bewijzen door een forumbericht. Je kunt je zovaak registreren als je maar wilt. Om maar even wat te noemen, om geloofwaardig over te komen.

Anoniem zei

Een 16GB unlocked Iphone 3G voor 425 euro bestellen...voorschot betaald en hij wil maar niet geleverd worden..Tevens laat de informatievoorziening van betreffende leverancier te wensen over...verrassend allemaal zeg.
Ik hoop voor iedereen dat er snel duidelijkheid komt.

Anoniem zei

De pakketten zijn trouwens op 24 Juli afgeleverd. Afgetekend door Steve Dewindt volgens de track and trace.
Of er Iphones inzitten weet niemand, want ik zie dat Oromono ook meubelen verkoopt. Als het iPhones zijn, zijn het in iedergeval echte iPhones, want ze zijn door de douane gekomen.

Anoniem zei

nou ik kan zo een nep iphone bij de toysrus halen....

no problemo.., en die dingen komen ook gewoon het land in.

zolang ze maar niet binnen komen met een apple logo ofzo erop...

Unknown zei

En voor diegenen die toch enkel commentaar hebben op 't feit dat er iets ongeloofwaardig overkomt of dat er iets fishy aan is: iedereen weet dit ondertussen wel, maar het helpt niemand iets vooruit, dus waarom nog die moeite doen.

Unknown zei

Nieuws van IPW:

Momenteel is er hold voor het bestellen van de iphone tot dat we volledig zijn bijgewerkt hou de website in het oog
met vriendelijke groeten
Phoneworldonline team

Toch al goed dat ze een stop hebben gezet op de bestellingen. Bovendien zijn er op de website nog een aantal foto's op gekomen, maar enkel voorbeeldfoto's van het net geplukt en dus geen foto's van de bestelde iphones... En ze hebben een kadertje rond de reeds aanwezige iphones getrokken :s
Net wat we nodig hadden!
Waarom niet eenvoudigweg meer info geven over de status van de bestellingen, dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Ik zou graag weten wat de redenering is die de mensen van IPW volgen. We krijgen hier steeds indirect vage informatie van derden die 'contact' met de verkopers hebben gehad, en ze hopen ons daarmee gerust te stellen, maar het wordt toch 's tijd dat de verkopers zelf met informatie afkomen...

Anoniem zei

Verder nog info ?

Anoniem zei

http://www.belgium-iphone.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=11804&st=0&sk=t&sd=a&sid=aa534373c0707c62764a81c909f41961&start=330

De post van Visca van 13:29?

Iemand meer info over?

Anoniem zei

als dit waarheid blijkt te zijn zal mr de swert beter gaan lopen ik wacht nog even af en dan geef ik alles vrij zijn echt adres zijn huis telefoon enz.

Anoniem zei

Damens en Heren ,

het klopt wat Visca zei ik heb zijn nummer ook (gevonden op oromono site ) het is afgesloten ik stel voor visca te contacteren

Anoniem zei

Gelieve hier zoveel mogenlijk info
over dhr De Swert weer te geven
hij krijgt van mij tijd tot vanavond en dan schakel ik connecties in om hem te vinden we zullen als hij inderdaad een oplichter is ons geld tot op de laatste euro cent terug krijgen

Anoniem zei

Beste klanten,

We lanceren dit bericht omdat het niet meer mogelijk is om onze telefoons te beantwoorden.
Vorig week hebben we Iphones aangekocht in China via een heel betrouwbaar contact uit Californie.
We hebben uit China dan ook de vertrekdatum en scan van de EMS doorgemaild gekregen met onze adressen en naam erop. Dus tot hiertoe was alles nog in orde. Dan heeft het pakketje twee dagen vastgezeten aan de douane en of het nu daar is misgelopen of de chinezen hebben ons erin geluisd is tot op heden nog niet uitgeklaard. Wat we wel ondertussen weten is dat de adressen waren overschreven en de huisnummers waren veranderd.
We hebben al onze registers opengetrokken en zijn volop gestart met de aankoop van iphones uit New York. Dit gaat echter wat vertraging met zich meebrengen. We zeggen dus hierbij dat iedereen zijn iphone zal krijgen maar met vertraging.

Ik heb de vorige generatie ook zo aangekocht en dit verliep vlekkeloos.
Ik wil jullie bij deze vragen om niet meer te bellen en te mailen met vragen, want dan zitten we hier van 7h tot 7h continu vragen te beantwoorden en kunnen we ons niet concentreren op het geen wat werkelijk deze situatie zal oplossen.
Het gaat zelfs zover dat iedereen aan mijn deur in Hopland staat te bellen, ik ben momenteel bij vrienden ingetrokken omdat dit niet meer houdbaar was, ik en Dirk gaan er op deze mannier volledig onderdoor en dan helpen we niemand meer vooruit.

Wij beloven dus met deze dat iedereen zal bediend worden, de aankoop is gestart en de eerste toestellen vertrekken volgende week richting België.

Voor de levering zal iedereen geduldig zijn beurt moeten afwachten.
Er zijn er al die klacht hebben ingediend en dit veroorzaakt problemen voor iedereen die voorschotten heeft betaald. Dus vragen wij om hier mee te wachten.

Patrick de swert

Gsm 0496 54 21 77
hou rekening mee dat deze nummer wel is lang kan bezet zijn we willen eerlijk overkomen en zoeken een oplossing

Anoniem zei

Dit hebben wij zelf geplaatst en dit komt binnen een uur op onze website

Anoniem zei

Er staat genoeg informatie over Patrick op diverse sites hoor. Als hij echt een oplichter zou zijn zou hij echt niet zijn echte naam + site naam gebruiken lijkt mij.

Zelfs adresssen staan op de sites.

Maffia praktijken zijn dus echt niet nodig. Tenzij het echt scam is.

Tis alleen zo apart dat hij eergisteren Marconier nog verzekerde dat hij zijn iphone de dag erna kon ophalen en dit dus weer niet het geval was.

Waarom het oponthoud? Geef eens duidelijkheid.

Wat er nog mogelijk is aan het oponthoud is dat de iphones mogelijk nog niet unlocked zijn en voorzien zijn van de Nederlandse taal.

Erg logisch.

Als ze ze dan Dinsdag zouden kunnen ophalen is iedereen hartsikke blij toch?

Maargoed. Als dit het geval zou zijn zouden de heren van Oromono dit gewoon hebben kunnen laten weten. Dan zaten wij niet in onzekerheid.

Anoniem zei

Beste Iphone liefhebbers

Als je de vorige versie van de iphone 1.1.4 naar 2.0 brengt krijg je zo wie zo de mogelijkheid voor de taal in de nederlandse taal te zetten heb dit zelf gedaan
en doe dit ook voor verschillende klanten

Er is enkel beloofd dat ze zouden unlockt zijn en wat krijgen we aan een pakket uit china met verdomme een paar nike's er in dus wij zijn bedrogen jullie niet enkel het was gewoon even niet meer haalbaar ik had geen moment rust meer we hebben de nummer van gsm er terug opgezet en als je ons belt leggen we de hele situatie uit
Hopelijk hebben jullie begrip

Anoniem zei

Als er Nikes inzaten, waarom is er dan nog verteld dat we volgende week onze iphones op kunnen halen?

Ik snap dat jullie geen moment rust meer hebben. Wij hebben zelf ook pas rust zodra we weten dat alles gewoon goed komt.

Dat is het enige waar wij hier op zitten te wachten.

Anoniem zei

Als jullie zelf gewoon ergens neer zouden zetten wat nou precies het geval is en de status van de bestellingen zouden jullie ook niet zot gebeld worden.

Tis maar een idee (meerdere malen genoemd hier trouwens).

Anoniem zei

Juist.. we willen gewoon antwoorden!

Anoniem zei

binnen een 30 tal minuten staat dit online op de site

www.phoneworldonline.com

en inderdaad wij blijven niet zitten wachten wij zoeken verder en hebben hopelijk iemand die volgende week IPhone's kan leveren enkel is nu nog de vraag of dat we kunnen leveren wat je wilt daar we heel zijn voorraad gaan overnemen dus het kan zijn dat de kleur er niet bij is maar dan ligt de beslissing bij jullie

Anoniem zei

Er staat inmiddels meer informatie op www.phoneworldonline.nl

Dat stelt mij erg gerust. Nu zal het nog wel veel langer duren maargoed.

Heren van Phoneworldonline. Veel succes en sterkte.

Hopelijk krijgen jullie nu ook een beetje rust.

Als jullie meer informatie hebben kunnen jullie het beter online zetten, dat scheelt een hoop + speculaties.

Anoniem zei

Kimmsize

bedankt voor je bericht hopelijk je vertrouwen en hopen op deze manier terug een vertrouwen te kunnen hebben en sorry dat we een hele tijd geen tel meer opname maar deze was echt overbelast zowel de mijne als die van Patrick

we zullen vanf nu alles laten weten hoe ver dat we staan wij hebben contacten maar tege woordig weet je niet meer wie je nog kan vertrouwen

Anoniem zei

Oromono hier,

We zijn wat bekomen en de telefoonlijn staat terug open op hetzelfde oude nummer 0496542177

Het andere nummer heb ik laten veranderen omdat ik zelfs niet eens nummer kon ingeven om zelf te bellen.

De lijn staat open tot 18h bel maar

Anoniem zei

BESTE MENSEN,

IK HEB NET EEN HALF UUR MET PATRICK AAN DE LIJN GEHONGEN

IK ZAL JULLIE VERDER INLICHTEN EN BEWIJS MATERIAAL POSTEN GELIEVE VISCA ZIJN KLACHTEN NIET TE VOLGEN
DE MENSEN VAN IPHONEWORLD ZIJN IDD IN HET ZAK GEZET DOOR DE CHINEZEN HIER IS ECHTER BEWIJS VAN
HIER IS EEN KOPIE VAN DE BESTELBON DIE PATRICK VOOR BETALING ONTVANGEN HEEFT EN EENTJE NA ONVANGST LET GOED OP HET WOORD HOPLAND JE KAN DUIDELIJK ZIEN DAT DEZE OVERSCHREVEN IS GEWEEST

http://rapidshare.com/files/132597941/kOPIES.rar.html

PATRICK ZAL NU DE IPHONES UIT CALIFORNIA LATEN OVERKOMEN
ZIJN BROER ZIT DAAR

IK ROEP JULLIE ALLEN OP OM EVEN RUSTIG AFTEWACHTEN

BEL NIET CONTINU NAAR ZIJN GSM ZO HEEFT HIJ MINDER TIJD OM ZAKEN TE REGELEN

DREIGEMENTEN ZIJN OOK VOLLEDIG ONGEWENST

VISCA GELIEVE CONTACT MET PATRICK OP TE NEMEN OM DE GEMOEDEREN TE BEDAREN

DE REDEN DAT PATRICK ZIJN 2DE LIJN AFGESLOTEN HEEFT IS OMDAT HET NIET MEER TE DOEN WAS MET DE 2 LIJNEN OP 1 GSM

DUS NOGMAALS GELIEVE RUSTIG AFTE WACHTEN EN DE MENSEN VAN OROMONO TIJD TE GEVEN ZE DOEN HUN UITERSTE BEST OM ALLES ASAP IN ORDE TE KRIJGEN

Anoniem zei

hallo,

ik heb dus ook contact gehad met patrick en zoals hier boven al was uitgelegd waren mijn vermoedens juist en zijn ze opgelicht. (never trust the chinese !)

alle info is dus beschikbaar.
geef nu die mannen wat tijd en ga zeker niet naar de politie lopen, straks blokkeren ze zijn rekeningen en dan hebben we allemaal niets.

hij heeft dus ook nog altijd mijn vertrouwen en ik hoop ook dat van jullie.

en voor sommige onder jullie van het iphonclub forum, begrijp ook waarom ik daar soms zo heb gereageerd, er zijn daar nu eenmaal regels.

deze blog is dus een perfecte oplossing op het probleem en nu is iedereen ook onmidelijk op de hoogte zodat we geen hoop forums meer hoeven te volgen.
groetjes

Anoniem zei

Ik heb net zoals Tom net een gesprek via telefoon gehad met Patrick. Ik heb net hetzelfde verhaal gehoord als Tom. Patrick is zelf het slachtoffer van een oplichting en probeerd nu al het mogelijke te doen om zo snel mogelijk de bestellingen af te werken, dit door reeds bestelde Iphones via Amerika te laten komen.
Daarom zou ik aanraden net zoals Tom zei rustig af te wachten en nog geen verdere stappen te ondernemen.

Anoniem zei

Beste Patrick
ik ben iig wel blij dat je nu openheid geeft op je site.
Echter vind ik ( en de rest ook )
erg sneu voor je dat je bent opgelicht en we hopen dat ook jij je geld terug kan krijgen viavia..

suc6 verder en ik zie wel of er volgende week een email komt of ik de 16GB wit kan ophalen :D
ik hoop het uiteraard wel!
mijn vertrouwen heb je iig weer voledig terug door je openheid

Anoniem zei

Patrick hier,

Naar de politie gaan en klachten gaan neerleggen help niet alleen ons maar ook jullie niet.

Klacht neerleggen kan de volgende situatie veroorzaken.
we hebben een enorm verlies gemaakt dat wil zeggen dat we de rest van het geld nodig hebben om verliezen terug in te halen.
Als er klacht word neergelegd worden waarschijnlijk de rekeningen geblokkeerd komt er een onderzoek dat jaren kan duren.

Mobistar gaat dan klacht neerleggen, want zij hebben het de contracten om exclusief te verkopen, Apple gaat klacht neerleggen en eisen schadevergoeding, het geld word in beslag genomen, en wie denken jullie allemaal dat zijn geld gaat terug zien? Niemand Apple gaat als eerste het geld incasseren de advokaten en Mobistar.

Ik waarschijnlijk word dan opgepakt.

Is het dit wat jullie allemaal dan willen??

patrick de swert

Anoniem zei

Maar 2 dingen snap ik eigenlijk niet zo:


is er nu een pakket wel of niet aangekomen?

eerst zou het namelijk niet zijn aangekomen en nu zitten er opeens nike schoenen in?

en als het adres op pakket is overgeschreven? dat moet dan een post werknemer hebben gedaan....?

Anoniem zei

Het is zoals Patrick idd zegt
wat zijn we vooruit met klachten ???

Ik roep iedereen op om vasco zijn onzin ongedaan te maken wie spreekt frans ? en wie kan ons helpen een franse uitleg te posten op het forum dat vasco gebruikte ?

gelieve te helpen je kan mij contacteren op
tommyboy1610@gmail.com

Anoniem zei

@geenstijl

het pakket is aangekomen
eerst werd dit niet vrijgegeven om
alsnog asap een oplosing te zoeken zonder al deze comotie

het zit zo chinezen hebben bewijs naar patrick doorgemailt het veranderd en gepost

hoe weten we niet precies maar chinezen zijn geslepen op dat vlak

Anoniem zei

ben er al mee bezig

Anoniem zei

er staat toch een nieuw adres op het pakket dan?

volgens mij zon beetje hetzelfde alleen anders huisnummer... en naam is onleesbaar anders...

dus wie woont daar??

lijkt me eerder dat iemand anders gratis veel iphones wou hebben...

Anoniem zei

Beste geenstijl ,

dit adres bestaat zelfs niet ik ken hopland en die loopt maar tot 60 ofzo

Anoniem zei

@o3vegeta

Thnx voor de hulp op het andere forum ik probeer vasca nog steeds te pakken te krijgen via pm maar dit lukt niet echt

Anoniem zei

ik denk dat het gewoon ene stijfkop is die geen geduld heeft en nu is em boos

Anoniem zei

ahzo...

wel vaag van die chinezen...

stuur dan gewoon helemaal niks op als je toch alleen dat bewijs hoeft te laten zien...

of stuur gewoon naar goede adres.. met wat wc rollen...



en is het 2e pakket dan wel op het juiste adres afgeleverd?

(er waren 2 pakketten) volgens scan.. en track nrs...

Anoniem zei

hoi wat ik eruit kan afleiden (frans forum) is dat visca zijn geld heeft terug gevraagd maar dat hij dit niet terug krijgt.
hij heeft inmiddels dus wel contact gehad met patrick

ben hier wel niet heel zeker van.

Anoniem zei

Zo, ik heb inmiddels ook al een mail ontvangen met een complete uitleg over wat er gebeurt is. Nogmaals, ondanks alle commotie, hub ik nog steeds alle vertrouwen in Patrick & consorten. Ik wacht gewoon rustig af totdat de eerst iPhones vanuit USA zijn aangekomen.